Czym są displaye i gdzie się je stosuje?
Displaye to rodzaj reklamy outdoorowej oraz indoorowej, która stosowana jest w promocji produktów i usług. Mogą mieć różne kształty – na przykład standów, półek lub bannerów. Zazwyczaj umieszcza się je w strategicznych punktach w taki sposób, by mogły zostać łatwo zauważone przez klientów.
Displaye sprawdzają się w różnych miejscach i sytuacjach. Najczęściej są wykorzystywane w ramach realizacji działań marketingowych: w sklepach, na przykład w celu promocji nowych produktów czy ofert sezonowych oraz wsparcia bieżącej sprzedaży, a ponadto na wszelkich pokazach, eventach, targach czy konferencjach, na których można zaprezentować swoje produkty lub usługi szerokiemu gronu odbiorców.
Displaye – skuteczny sposób na wyróżnienie się dla firm!
Stosowanie displayów niesie ze sobą liczne korzyści. Przede wszystkim przyciągają uwagę klientów oraz zwiększają szanse na zainteresowanie ich produktem lub usługą, a w efekcie – na zakup. Displaye odgrywają też ważną rolę w kreowaniu wizerunku i wzmacnianiu świadomości marki, co jest szczególnie istotne w przypadku nowych marek. Z kolei podczas eventów dobrze zaprojektowany i wykonany display pomaga wyróżnić się na tle konkurencji.